.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاراج بردن اجناس كارخانجات صنايع پوشش رشت
شوراي اسلامي كار كارخانجات صنايع پوشش رشت، با ارسال نامه‌‏اي به استاندار گيلان خواستار رسيدگي به وضعيت بحراني اين واحد شد.

شوراي اسلامي كار كارخانجات صنايع پوشش رشت، با ارسال نامه‌‏اي به استاندار گيلان خواستار رسيدگي به وضعيت بحراني اين واحد شد.

 در اين نامه آمده است: كارخانجات صنايع پوشش ايران - رشت با همت و كوشش استاندار و ديگر مسوولين از بخش خصوصي به بخش دولتي عودت داده شد و اين امر مهم بر هيچ‌‏كس پوشيده نيست, اما همچنان مشكلات كارگري پابرجاست و از سويي ديگر تمامي اموال و دارايي كارخانجات كه از زمان خصوصي شدن با قراردادهاي صوري به چند نفر كه از قبل هماهنگي شده بودو هيچكدام از خريداران بومي نبوده‌‏اند، به مبلغ ناچيزي فروخته شده است.
در بخش ديگر اين نامه آمده‌‏است‌‏: تمامي اموال كارخانجات صنايع پوشش را خريداري كرده‌‏اند و مدت يكسال است خريدار ديگري با ترفندهاي خاصي اصرار به بردن اجناس كارخانه دارد كه قابل ذكر است طبق قراردادهايي كه در كارخانه وجود دارد، نامبرده مبلغ ناچيزي براي خريد واحد پرداخت نموده‌‏است، اما مبلغ كلاني را طبق حكم دادگاه به بردن جنس و اموال و دارايي و بيت المال استان دارد .

به گفته ایلنا،در ادامه اين نامه تاكيد شده‌‌‏است‏: آتيه دماوند به مديريت صنايع پوشش دستور پرداخت ديون و ديركرد خريدار فوق‌‏الذكر به مبلغ 173 ميليون تومان را داده است, چرا نامبرده حاضر به گرفتن پول خودش نيست.

شوراي اسلامي كار كارخانجات پوشش در اين نامه تصريح كرد: دغدغه‌‏هاي كارگران اين است كه اگر تمامي اموال و دارايي كارخانجات صنايع پوشش را خالي كنند، چه كسي به داد و فريادشان خواهد رسيد، آيا دچار مشكلات و گرفتاريهاي شركت الكتريك كه همسايه‌‏مان است، نخواهند شد.
در پايان نامه آمده است: از حضرت عالي به عنوان استاندار و نماينده عالي دولت در گيلان تقاضا داريم دستور فرماييد تا دعاوي خريداران از طريق آتيه دماوند حل و فصل شود و نيز خط توليد كارخانجات صنايع پوشش بازسازي و كارگران مشغول كار شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

milad soltaninejad 23 شهريور 1391
لطفا هر چه سریع تر کارخانه راه اندازی بشه تا از غربت بیام شهر خودم خدمت کنم با سپاس فراوان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.182 seconds.